Wednesday, December 1, 2010

♥♥ My poor lil tom ♥♥

hola~ hehehe hati tengah hepi sebab blog maken chantek, even ade banyak masalah pakai template ni.... oow yeh! lupe nak ckap, sori eh sebab pasang lagu & auto play.. nanti da bosan aku ubah setting dy okey.. jgn mara haaaaa~ eksyeli aku nak cerita pasal kucing aku namenye tom.. hmm.. sedih sgt.. EH! tom x mati tau, tapi dy ade KUTU! ulang sekali lagi K.U.T.U!! geram la.. mane ntah dpt kutu tu.. kucing2 len okey jek.. x pepasal kene kuarantin.. family aku semua pulaukan tom.. kecian aww.. dulu tyme dy suci murni semua nak main2 dgn dy, skang dy dlm kesusahan semua biarkan dy melukut di tepi gantang..


*Tom di zaman kegemilangannya*

pagi tadi aku pergi beli syampoo kutu.. mahal giler.. RM19.90! baju kat pasar malam baru RM 10 weh.. huuuuuuu~ geram la sape yg bagi kutu kat kucing aku ni.. MyEm0.Com kesian aku tengok dy tergaru-garu.. sampai aku pon konpius samada tom ni kucing ke monyet..( heh! x lawak la miki oi! )

sampai je rumah aku terus mandikan Tom.. x sangka rupenye Tom ade "silat".. habis teruk tangan aku kene cakar.. x pepasal aku tepuk kepala tom.. diam je dy.. ak pon terus la syampoo & mandikan tom.. - syampoo tu panas okey-  and yg x leh blahnye syampoo tu siap sekali dgn conditioner.. hahahahaha~ tergelak - gelak mase aku mula2 baca..

 mase tengah mandikan tom, pikiran aku melayang2.. mcm2 aku pikir.. kalaulah kutu ni mcm hantu, panggil je bomoh, mcm cerita kat TV bace bismillah pastu Allahuakbar terus kua hantu, kan best kutu  mcm tu jugak.. bukan ape, sian dkt tom asek garu2.. sampai luka telinga dy.. x pun mcm cerita karton ape ntah yang dy tiup seruling pastu umpan semua tikus masuk dlm sungai, akhirnya mati tikus2 itu.. aku reti la cikit2 men rekoder, lebih kurang la tu kan? aku tiup rekoder pastu umpan kutu2 terbabit masuk dlm unggun api.. haaaa~ mcm best je kan... hehehe tu semua angan2 jek.. 

besok pagi aku nak kene periksa 14 ekor kucing aku sape lg yg ade kutu.. wuuuuuuuuuu~ doakan aku sabar yep.. okey.. PAPAI



0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template