Monday, December 27, 2010

~Just Like a Rose~

           hmmm.. petang - petang camni tetiba teringat kat seseorang.. rindu ke? entah, aku pun tak pasti.. tapi yang pastinya otak aku yang sempit ni memang tengah hebat menayangkan memori aku dan si dia yang pastinya bukan milikku.. : SENYUM PAHIT :   


for those yang aku maksudkan MSY aku ada 10 ucapan thanks yang belum aku ucap kat kau lagi:

1- THANKS sebab sudi kenali diri aku.

2- THANKS sebab sudi jadi kawan aku.

3- THANKS sebab bagi harapan kat aku.

4- THANKS sebab sudi dengar luahan time aku sedih, marah, gembira & menangis.

5- THANKS sebab sudi support aku dalam apa jua keadaan.

6- THANKS sebab tengok presentation bahasa inggeris aku, sebab kau datang aku jadi lupa nak cakap apa. :senyum:

7- THANKS sebab buat aku ketawa

8- THANKS sebab buat aku menangis.

9- THANKS sebab kau pergi & terus hilang menyepi dari hidup aku.

10- THANKS sebab treat me 'lika a rose..'

YOU TREAT ME LIKE A ROSE
YOU GIVE ME ROOM TO GROW
YOU SHONE THE LIGHT OF LOVE ON ME
AND GAVE ME AIR SO I CAN BREATHE
YOU OPENED DOORS I CLOSED
IN A WORLD WHERE ANYTHING GOES
YOU GIVE ME STRENGTH SO I STAND TALL
WITHIN THIS BED OF EARTH
JUST LIKE A ROSE

: menitis air mata:




6 budak suka berjalan balas:

cik.shabah said...

sweet ;)

Miss Izah Mohamed said...

sangat suke lagu ni.. penah buat ringtone utk seseorang 2 tahun yang lalu.. :(

Cik MiKi said...

lagu dia memang sweet kan +++++ menyentuh hati.. :(

Cik MiKi said...

sedih.. :'(

Rosmarieza said...

me like a rose! pls give a bunch!:)

Cik MiKi said...

tunggu konvo.. heeeee

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template