Monday, December 13, 2010

aku dibuli??? ya kah??

            hyep.. salam.. arini dah lepas semua tekanan yang aku tanggung selama seminggu.. aku dah interview untuk KPLI.. ho mai gosh!! betul ke aku da interview ni?? mengong kejap.. aku pikir-pikir balik, aku pon tatao ape yang aku jawab.. entahlah, kalau ade rezki adelah.. 


             mase interview mcm2 aku kene.. kene ikrar la, bace syair tapi berlagukan mcm baca Al-Quran, adekah ini pun dinamakan buli?? hmmm susah hati nyer..  soalan pon susah2.. adakah ni petanda yang aku x akan dapat?? and yg buat aku cuak dia tanya berat badan aku.. ho mai gosh!! hemmm... memang x dapat la tu.. redha je la.. 


               okey, tutp cerita pasal 2.. tadi aku BW kejap, and then aku termasuk la dlm blog cik hans, tetibe nampak entry beliau pasal lagu OST putera katak.. SOLEHA ko jgn syok sgt, mentang2 la ko minat cerita ni.. hehehehe...





klik play untuk dengar..

bolehla lagu ni.. walaupun macam ade sikit2 lagu budak2.. okey, layan la dulu lagu ni.. aku nak tido.. really2 tired.. good nite.. 

0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template