Tuesday, December 21, 2010

kau lahir disambut gembira, kau pergi disambut duka..


ni gambar kucing aku.. buncit namanye.. jantina betina ibu kepada 7 orang anak 
( 2 kali beranak ).. buncit dah mati tadi.. kematian dia ditangisi oleh semua kerana cara dia mati sangat menyedihkan.. buncit mati lemas dalam tong air.. sedar-sedar tengok dia dah keras.. gambar ni aku tangkap 3 hari sebelum anugerah dekan.. lepas ni dah x der kucing yang suke curik ikan pastu buat2 x bersalah, dah x der kucing tamak yang konker whiskers sekor2 dia, da x der kucing yang suke sekodeng sebelum masuk rumah dan yang penting kat rumah aku dah x der kucing betina lagi!! sedihhh!!!!!!!!!!!!! aku harap sangat semua ni mimpi.. tapi x, ni realiti..aku kena terima hakikat yg kucing aku mati lemas.. buncit, aku minta maaf sebab tak cari kau tengahari tadi, tp sepanjang hayat kau, aku da cuba jadik tuan yg baik, mungkin jodoh kau x lame dengan aku.. kau tetap di hati aku.. aku sayang buncit.. MyEm0.Com

2 budak suka berjalan balas:

Fahimah Mahayuddin said...

kesiannya.sabarlah k..saya pun penah jadi macam ni.Kucing yang saya bela dekt 8 tahun mati>memang sangat edih.Susah nk lupakan dia.Take time untuk ubati kesedihan tu

Cik MiKi said...

ye ke.. sedihnye.. memang mkn mase nk lupakan dia.. tengss..

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template