Wednesday, December 8, 2010

sabak bernam,, i'm BACK!!

helliaw~ MyEm0.Com lepas settle kerja kat kolej, maka dgn rasminya arini aku kene pegi sekolah menengah aku dulu sebab nak amek sijil STAM pulak.. memula rancang bapak aku yang nak hantar, tp last2 minit x jadik, along aku yang hantar.. huuuuuuu~ x cuke2!! MyEm0.Com  ( aku dgn along da x rapat cam dulu )


            kitorang bertolak pukul 9.30 a.m.. disebabkan aku lapar, so aku pon beli nasik lemak ngan milo ais tok makan dlm kereta..  aku tutup ekon, aku bukak tingkap.. ye la kan, kang busuk plak kete dy.. & mcm bese, along buat muka x puas ati.. - ADE AKU KISAH?- aku makan dengan lajunye.. x sampai 5 minit semua makanan aku dah habis.. hehehehe beselah, lapar sgt2..


              sekolah aku terletak kat sabak bernam.. ko bayangkan la jalan ke sabak bernam kan pokok je kiri kanan.. bosan giler.. x sampai kat bestari jaya aku da tido..


ZZZZZzzzzzz

zzzzzzzzzzzz

zzzzzzzzz

zzzzzz

zzz

zz

z


MyEm0.Com



                                             - 1 SETENGAH JAM KEMUDIAN -


wuaargghhhh~ da sampai kat sabak bernam.. uiksss!! laju giler dy bawak.. huuuu~ akhirnya jejak jugak aku kat cini.. huuuuuu~ badan pon da saket2.. aku betul2kan tudung & baju lalu melangkah keluar dengan konpidennya.. jalan dua tiga tapak,,,,,,, MyEm0.Com erkk.. betul ke ape yg aku nampak ni??? oh yeah.. memang betul la... taw sape yg aku nampak?? orangnya ialah -----------> !!!USTAZAH AMINAH!!!


ni la ustazah yang suka denda aku sebab pagi2 kua dari asrama lewat.. huuuuuuu~ MyEm0.Com
aku ingat lagi ustazah ni pernah cubit mulut aku sebab tyme aku kene denda aku sempat lg sembang2 dgn kawan aku.... henci2x!! 

  tapi 2 semua dulu.. sekarang ini aku rase bersalah pulak dgn ustazah ni.. dah bnyak kali kitorang balas2 sms, kadang2 tyme hari raya aku telefon ustazah Aminah.. hmmm ustazah ni baik sebenarnya,, biaselah kalau dah jumpa anak murid ketegaq, sape2 pon boleh naik angin.. heheheheehhee~




kelas aku mase tingkatan enam bawah


kelas aku mase form 5



tempat aku suka lepak & borak2


tempat aku selalu kene kutip sampah & juga merupakan kawasan di mana aku kena cubit mulut dengan ustazah aminah.

semua ni kenangan yang aku x kan dapat dekat mana2, hmmmm i wish i can get it back.. tp semua 2 mustahil kan.. so,,, simpan aje dlm hati.. hihihi~ 

2 budak suka berjalan balas:

Kembang Perawan 3288 said...

woi!! ustazah tuuu tuuuu... tuuu...
aku x nak sebut. ko memang baik kan.ak x penah kena mcm ko

Cik MiKi said...

hahahaha!! cakit wooo~ T_T

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template