Tuesday, December 7, 2010

Finally, i get it back!!

hye~ huhuhu semalam aku pegi kat kolej aku tok siapkan sijil ape yang patut untuk interview ( padahal bukan wat pon..)  best, but da best part is my dad bg tinggal semalaman kat citu.. hehehehe ekceli, my dad susah nak lepaskan anak dara dy ni bermalam kat tempat selain daripada rumah.. huuuu~ its not mean yg aku ni anak manja okey, juz my dad x bagi.. ( typical komen ) hehehehe..


Aku x pergi sorang2 kat sane.. biaselah pompuan, mesti la nak berteman.. (erk.. ke aku je?) aku telah berjanji sehidup tapi x semati untuk pergi kolej dgn kwn aku, siti soleha namenye.. kecik2, comey2 tp aku paling suke tengok lesung pipit dy.. ( padahal dy yg selalu chewi2 ( menunjuk2)  lesung pipit dy kat aku ) hahaha~ jgn marah..    :GELAK KEJI : MyEm0.Com 






hahahaha~ saje je letak gambo manje2.. huhu

BTW, sol aku taw ko selalu bace blog aku, so aku nak ucap thanks sebab sudi jadik kawan aku.. i'm really appriciate (ntah btol ntah x aku eja ) that... MyEm0.Com 

*************************************************************
okey, tutp citer pasal soleha, skang aku nak citer pasal kwn aku lg sorang.. aku penah wat entry pasal ni dulu, tp aku padam atas sebab2 keselamatan.. huuhuuhuu~ okey, aku buat ringkasan cerita la erkk.. aku ade kwn, seorang lelaki.. kitorg dulu rapat la jugak, tp sejak dua sem kebelakangan ni kitorang mcm da renggang.. ekceli dy baru kontek aku semalam.. kitorang nyembang2 & x la lame mane, dlm 15 minit kot.. walaupun 15 minit, tp aku dpt rase perasaan seronok mcm kitorang nyembang tyme kitorang rapat dulu.. hmmm~ hehehehe da best part is i get reward from him..MyEm0.Com  memang la x seberapa, tp ntahla.. aku rase seronok.. Finally i get it back! aku harap kitorang akan mcm ni selama2nya..  MyEm0.Com - mood sedih -

5 budak suka berjalan balas:

Anonymous said...

amboi3 umi..
mengata aku yer...
sedeynyeeeeeee
apa2 pun sonok kwn dgn ko...

ct soleha said...

thanks sbb teman aku..
aku hargai sesangat

Cik MiKi said...

hehehehe.. mane ade kutuk.. hu3..

ct soleha said...

kutuk la tu...
"selalu chewi2 ( menunjuk2) lesung pipit dy kat aku"

Cik MiKi said...

ayat lepas 2 kan aku gelak... maknenye gurau la...

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template