Sunday, August 14, 2011

sempat ke kalau dah kahwin??

'Bee messanged you'

Bee
-beb, aku dah jumpe prince charming aku,
mula-mula aku tak yakin, tapi dah selalu dating 
dengan dia, aku rasa kitorang ni ade chemistry la..


~i want my prince charming too~ [link]



Me
- ye ke.. baguslah.. nanti leh la blanje aku..

Bee
- asal nak kene belanja ko plak?
beb, aku rasa dia ni lah mr.perfect aku.
selalu nasihatkan aku, kejutkan aku sahur,
ajak aku pergi terawih.. syahdu kan??

Me
-ape tak senonoh ko ni,
ade ke plak dia yang kejut ko.. hehe
dah tu, ko pergi tak terawih dengan dia?

Bee
- tak pun.. tak manis lah pergi terawih berdua..

Me
-owh.. ko dating dengan dia ramai-ramai ke beb??

Bee
-hehehehe ko ni selalu nak perangkap aku kan..
kitorang cadang nak kenal hati budi dulu 2 tahun, 
lepas tu baru fikir nak bertunang dan kahwin..
doakan aku tau..

Me
-ok.. nanti dah conform kahwin, jgn lupa bagitau aku.

Bee
-ko pun carik-carikla jodoh.. kesian aku tengok ko sorang-sorang..
okey la.. aku nak off fb ni.. da~


alone?? nonono.. [link]



Me
-Bye..


carik jodoh? nak uruskan hal kerja pun tak sempat, tunggang langgang bagai, nak bercinta?? entah sempat ke tidak aku nak uruskan kerja-kerja aku ni.. ye dak??

[pasang impian love after marriage] [link]
 ehek3.. gatai~

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~



1 budak suka berjalan balas:

Rosmarieza said...

dah jumpe prince charming lom?:) heeeeeee:D meh join sini~ akk tag awak~

link: http://rosmarieza2010.blogspot.com/2011/08/duit-raya-giveaway-adanyakauuntukku.html

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template