Sunday, August 14, 2011

Kisah Ramadhan 3 #

" Selamat berhari raya, ucapanku untuk semua, lalalalala~"
aku tengok jam katak aku baru pukul 7 : 28 pagi, tapi jiran aku pasang lagu raya serupa buat open house.. pasang slow2 bagi telinga sendiri dengar sudah la.. dah lah ari ahad jek aku boleh lepas dendam berahi tidur aku.. dengan penuh sabar aku tekup telinga aku dgn bantal, sambung tidur.. ZZZZZzzzzzzzzz

POM!!!!
"woi! pagi-pagi pun nak main mercun ke??!!" haa~ padan muka, kan dah kena tengking..

aku betul-betul rasa terhutang budi kepada sape yang tolong tengking tadi.. akhirnya masa tidur aku yang berkualiti dapat aku capai.. tQ brader..


0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template