Monday, August 1, 2011

akhirnya,kau tiba jugak~ :mood ramadhan okeh:

Salam semua.. hari ni seperti yang kite semua tau adalah 1st ramadhan untuk tahun ni.. macam tak sangka pulak dah bertemu dengan bulan ramadhan ni.. masuk kali ni dah 17 kali aku puasa dalam bulan ramadhan sepanjang hidup aku..

ramadhan kali ni bnayak beri aku pengalaman pertama.. maksud aku, ini kali pertama aku puasa ramadhan sebagai seorang guru, kali pertama puasa jauh dgn family, kali pertama puasa tanpa perlu hadapi exam dan kali pertama puasa bersama eheeemmmm.. hek3 ( abaikan yang ayat yang terakhir ) peace V!

dalam keghairahan aku menyambut ramadhan ni, fikiran aku asyik teringatkan kawan aku yg seorang ni.. entahlah.. aku fikirkan mcm mane dia sahur, dia buka puasa.. aku syg sgt dgn kawan aku yg sorang ni.. mcm dia ni adik beradik aku.. aku doakan dia dapat yang terbaik sepanjang ramadhan ni..

~Ahlan Wasahlan ya ramadhan kareem..Allahuakram!

0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template