Tuesday, August 2, 2011

2nd Ramadhan.. makan-makan-makn!!

holla guys!! arini 2nd day kite puasa.. 1st day aku berbuka di rumah sewa.. buka sama2 dgn roomate aku.. diorang best la, sekolah pagi, aku yang tak bestnya sekolah ptg.. sampai rumah jek muka aku macam nk nanges.. penat giler seyh! okey2.. tak mau ngadu domba lagi, sebenarnya aku nak tunjuk menu berbuka puasa aku arini.. hek3.. sedaaapp woooohh~!! ini menu-menunya!! tat tat taraaaa~


menu pertama : udang masak lemak cili api wif nenas.. 
( aku masak hokeeyyy~)



menu kedua : bawal sweet sour. ( gambar belah kanan )
( roomate aku masak. sedap wwooohh!!)


menu ketiga : kangkung goreng ( gambar belah kiri )
( roommate aku masak gak..)

menu tambahan :
* murtabak
* rojak singapore
* kuih keria ( hand made ok.. roommate aku gak yg buat )


air pembasah tekak : ~HAPPY SODA~
( air ni aku yg bancuh ) 

nampak macam sedap kan?? memang sedap pon.. huhuhu okey~ jumpe esok.. aku cerita menu bukak puasa untuk besok.. ciao!







0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template