Friday, February 17, 2012

bila mood meroyan memasak mula merasuk..

harini aku masak okey, maklumlah hari jumaat sekolah mula 2.20 haruslah mood meroyan masak merasuk diri aku.. huhuhu ni bukan pengaruh tengok santau merasuk okeh.. berselera tak tengok aku punya masakan?? harini aku masak asam pedas ayam & kacang panjang goreng.. waduh,, enak bangat deh! ada pulak sirap selasih selayang pandang.. ( nama main hentam jek) apa?? tak pernah dengar asam pedas ayam?? ishk33.. kesian.. aku pun baru tahu 2 hari lepas, sebab tu la cuba ni.. memang terbaik.. tak sia-sia cuba.. thanks to my fren muna ahmad @ tautan hati sebab perkenalkan aku resipi ini,, & special thanks to Cik Mat Gebu atas resipi  ni.. eh, nak tau tak, cik mat ni sangat22222 bagus dlm memasak, untuk sesiapa yang nak kahwin ke, yang dah kahwin ke tapi tak berapa pandai sangat nak memasak tapi nak belajar masak, ambil je resepi kat blog cik mat ni, konpem menjadi punya.. 

siapa yang nak resipi ni boleh ambil disini.. Selamat mencuba! 


notanoti : ramai yang puji sedap.. hikhikhik!

0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template