Monday, February 20, 2012

homaigoshh!! ai ken belivit, ai ken belivit!!!!!

Macam biasa, dah bangun pagi haruslah log in segala bagai bukan~ sedang mencuci mata mambaca blog orang lain, aku telah terpandang sesuatu yang membuatkan aku rasa sebak.. ye! aku rasa sangat sebak sebab tempoh seksa aku dah lepas setahun, tinggal lagi 4 tahun.. Alhamdulillah..

eh, lupa pulak nak cakap apa yang setahunnya.. sebenarnya aku dah setahun jadi >>>>>>>>>>>>












dah setahun jadi warga pendidik.. macam-macam yang aku dah lalui.. sedih, gembira, tension macam-macam lagi lah.. nasib tak mereng.. huhu syukurlah aku diberi nikmat sebegini.. sangat-sangat bersyukur.. hermmmm.. macam nak buat GA je rasanya.. nantilah aku nak bincang dengan kak rorose chantik.. dengar sekarang dia bizi, al maklumlah mu'allimah sejati.. alhamdulillah...

notanoti: Syukur atas nikmat-MU Ya Allah... :)

0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template