Monday, February 20, 2012

~HapPy BesDaY to..................... YOU!~

9 tahun = murid tahun 3.

seorang murid tahun 3 dah pandai buat ayat untuk subjek BM, pandai darab & bahagi untuk matematik, yang paling tinggi pandai BERCINTA.. hebat kan??

tapi apa yang ada untuk perhubungan yang menjangkaui 9 tahun?

* kenangan pahit
* kenangan manis
* kawan tikam kawan
* kawan makan kawan
* kawan mulut puaka
* kau belanja aku
* aku belanja kau
* kau hepi, aku hepi
* kau menangis, aku menangis
* kau ditikam, aku menyerang

DAN BANYAK LAGI......

banyak yang telah terjadi dalam tempoh 9 tahun usia persahabatan kami. bermula dengan saling tidak suka antara aku & kau, tak sangka boleh jadi rapat macam ini..

Syukurlah aku kenal kau sebagai sahabat, tak dapat aku bayangkan kalau aku tak mengenali kau, mungkin apa yang aku kecapi hari ini tak akan wujud. ( aku masuk kuis pun sebab ada kau bukan? ) sebab ijazah dari kuis aku boleh dapat kerja yang aku impikan. 


Aku tahu kau ingatkan aku tentang 15 februari.. bukan aku tak ingat, tapi aku rasa berat nak ucapkan sebab semakin bertambah usia kita, semakin jauh langkah antara kita. kau dengan dunia kau, aku dengan dunia aku. sedih bukan??


tapi apakan daya, kau tetap semakin tua, aku pula sebaliknya.. huhuhu

apa-apa hal pun, Selamat Hari Tua untuk kau CIK ISNAINI BT KASSIM.. semoga apa yang kau impikan akan tercapai dan diri kau akan sentiasa dibawah rahmat Allah..


gambar dekat mines eh? aku pun dah lupa..penat giler time nih!




notanoti : Is, 2 bulan aku akan panggil kau kakak sebab umur kau dah 24 tahun sekarang, aku baru 23 tahun 10 bulan. so, kakak! bila free?? jom kuar!!

0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template