Thursday, January 26, 2012

Teknik mengumpat yang ntahapehape

aiseh~ dah pukul 12.03 minit tengahari, time to jalan terkedekkedek+berpeluhpeluh ke sekolah.. tak pe, rilek dulu class mula pukul 12.30.. sambil jalan lenggang kangkung ke pintu dan tindakan untuk menyarung kasut sudah terbayang di akal fikiran, tiba-tiba dengar suara 2 orang pakwe yang aku tak tahu hensem ke tidok..

pakwe 1 : ni lah rumah ustazah yang tak garang tu.
pakwe 2 : ye ke? patutlah aku nampak dia jalan masuk sini.
pakwe 1 : jangan cakap kuat-kuat, kang dia dengar.
pakwe 2 : mane dia dengar, kau ni..



ceh~ ikut hati aku nak sergah je pakwe-pakwe ittewwww.. tapi kang terkujat tersawan aku yang kena pelangkung dengan mak bapak diorang.. tak garang diorang cakap.. tak patut betul. jaga korang. nak ngumpat pun tak pandai.. meh sini aku hantar pergi kursus mengumpat..


notanoti: nak upah CSI suruh cari suara sapekah itu.. huhuhu

0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template