Friday, January 20, 2012

kau lah segalanya bagiku.. ( versi hampeh )

hola again. ( wah, kemain lagi kau, kalau  mood rajin dah sampai, beribu-ribu entry kau karang ) eheheh~ semenjak setahun aku tinggalkan kolej, banyak gosip modip yang aku dengar. ada yang best, ada yang kurang best & ada yang tak best langsung. tapi majoriti gosip yang aku dengar semuanya pasal "COUPLE OF THE YEAR" masa tahun aku belajar dulu.. ada yang kekal, ada yang dah campak ke laut tak kurang jugak yang samar-samar..

yang kekal tu, Alhamdulillah.. tak sia-sia la korang perabih duit waktu bercintan cintun dulu.. yang samar-samar tu, baik korang decide je la nak go on atau nak break off.. bukan apa, makin lama makin rugi.. makin jauh makin parah.. nanti ada yang update status sedehmelalak kat facebook pulak kan..

yang paling sadisnya kisah cinta yang tak kesampaian.. biasalah tu, tak ada jodoh.. hekhekhek tapi mesti sedih kan putus cinta ni, tambah-tambah yang dah berhabis duit ( untuk si perempuan ) tak pun yang dah berpegang-pegang bagai ( pun untuk si perempuan ) haish~ itulah, masa bercinta tak beringat.. tak per lah, mungkin si lelaki tu bukan jodoh korang, lelaki yang suka pegang-pegang anak dara orang sebelum kahwin ini lelaki yang gelojoh + tak amanah.. so, korang patut happy sebab dah clash.. so, berikan tiga sorakan... hip hip horay! hip hip horay! hip hip horay! dan yang penting jangan ulangi kesilapan yang lama.. itulah yang terbaik.. :)

setiap wanita inginkan hubungan berakhir dengan perkahwinan


nota - noti : Aku maafkan kamu.. :)

0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template