Tuesday, October 11, 2011

Bau KETIAK lelaki mampu menjadi penawar stress wanita?? wat da euffff???


kredit to : GelakJE.com

helo gegurlz sekelian alam.. eh, belum start baca entry dah muntah?? sori ye kalau ada yang anggap entry ni sedikit loqlaq.. aku bukan GS ye.. GPS pun bukan apetah lagi TGV.. ( lama tak tengok wayang ) okey, sekadar info tambahan.. meh kita baca..

Definisi ketiak : ketiak adalah salah satu bahagian yang terdapat pada badan manusia samada lelaki, perempuan, khunsa musykil hatta orang utan pon ado ketiak mereka sendiri.. ketiak seringkali dikaitkan dengan BUSUK, MELEKIT, dan yang paling sinonim ialah BULU..  bulu ape?? hantam aje la.. asalkan bukan buluzaton @ blouse. ( buluzaton adalah terjemahan bagu blouse di dalam BAHASA ARAB )

okey, sudah-sudahla dengan ayat skema aku.. -switch mood-

sebenarnya aku tak tahu pun pasal info ni, tQ to MY BFF (tangan kat dada mata juling tengok kipas)  sebab bagi aku info pasal ketiak ni..  aku sangat terharu okey.. ( tangan kat bahu mata tengok cicak kat siling tengah ehem2) okey, korang baca dulu sementara aku pi cari baldi mana tau ada yang nak muntah..


so gegurls sekalian alam semesta, sape-sape yang stress sila cuba kaedah diatas dan jika berkesan, jangan lupa tinggalkan testimoni kalian disini ye.. mana tau ada gurls yang lain nak buat.. dan untuk kaum jejans kat luar sana, please jangan senyum lebar sangat............. (especially to MY BFF )


okey bye.. -off to ladies- bluuweekkk!!!


0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template