Tuesday, February 15, 2011

~i'm alone~ ( bukan sekuel valentine day!)

        Minit lambat berlalu. Peluh meleleh laju. akhirnya.. teettt!! teett!! ( lagu C N blue )


                             "dik, dah boleh check nama dekat ustaz F"
                                                                             sender : 1.07 kak deejay


tuutt... tuutt... tuutt.. 
         aku : hello ustaz. saya __________ , dari kpli j-QAF kuliah ____ ,
       saya nak tahu saya buat latihan dekat sekolah mane?

ustaz : hotline sungguh.. sapo namo? ( org klate rupenye!)

aku : ___________________. ustaz cari betul-betul tau sebab nama 
_________________ ada dua orang. saya __________ binti ___________.

ustaz : okey, ____________ binti _________, belum berkahwin, hehehe ( tetibe dia gelak )
awak dapat sk taman bunga raya 1, bukit beruntung, rawang.. boleh dop?

aku : napo ustaz? boleh tukar ke?

ustaz : bla bla bla ( agak tak paham di sini )

aku : okey ustaz, syukran.. 

      
cis... leh gelak-gelak plak.. okey, masak dulu sementara tunggu mak dengan ayah balik.. 

waktu makan tengahari :

aku : mak, ayah, angah dapat dekat bukit beruntung.

ayah : laa.. napa tak dapat sini je.. macam mana nak berulang??
 setengah jam jugak tu.. kau lesen pun nan hado! ( tak ada )

mak : alah, menyewa la dekat sana je..


aku : wuuuuu~ takut la tidur sorang-sorang..


ayah : tak pe lah.. buat sementara waktu ni berulang dari rumah.. biar ayah hantar..


aku : hooyeehh!!





lepas asar, 
                     ayah : angah, siap-siap jom pergi bukit beruntung cari rumah sewa.
aku : wat da eeuuff?? OMG! i'm alone!!!!!!!!



:nanges:

to be continue.......












               

0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template