Wednesday, February 16, 2011

Apa aku rasa....

masa tadika dulu,
kita bertemu,
kemudian berpisah,
aku tak rasa pun.


naik sekolah rendah,
kau di utara,
aku di selatan,
aku tak rasa apa.


meningkat remaja,
kau dengan si dia,
aku dengan si polan,
aku tak rasa gelisah.


setelah dewasa,
bertemu semula,
di kelas yang sama,
aku rasa suka.


bertengkar,
bermasam muka,
tak bertegur sapa,
aku rasa derita.


kini,
kau 'diikat' oleh si dia,
indah terpancar pada rupa,
aku rasa bahagia.




Alf mabruk ya sodiqati.. arju minkum daiman fi redhaillah.. 



munawwarah & mustakim
13 februari 2011
semoga berkekalan hingga akhir hayat,
jauh dari fitnah dan badai yang melanda..


khas untuk sahabatku, MUNAWWARAH









videokeman mp3
Heaven by Your Side – A1 Song Lyrics


0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template