Friday, January 14, 2011

KPLI - sr ambilan januari 2011 akan keluar 17 hb ni.. BIAR BETUL???!

            salam semua.. lama betul aku tak merepek-repek kat blog aku nih.. haihhh! bizi bebenor aku ni.. okey, straight to the point, tadi kak iza merangkap GPK 1 sekolah aku yang sengal tak hengat, mesej aku bagitau yang keputusan KPLI - sr ambilan januari 2011 akan keluar 17 hb ni..  ye.. keluar 17 januari 2011 & akan daftar masuk maktab 24 januari 2011.. tetiba aku rasa berbelah bahagi.. ye lah kan, aku dah seronok kerja kat sekolah, tetiba nak kena keluar.. hmmm.. tapi mak ayah aku harap sangat aku dapat KPLI ni.. hurm... entahla.. ape-ape hal pun kena tunggu hari isnin.. anyway, thanks kak iza coz sanggup berdebar untuk saya.. hehehehe berdebarnya... oh ye,, korang boleh anggap ni khabar angin jek.. jangan harap sangat keluar 17 ni, aku pun dengar cakap orang jek.. tapi, kalau check pun tak ada masalah kan.. okey.. Good luck guys.. :) pray for me aite!

0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template