Friday, November 26, 2010

wah~ bangganye bile dihargai dan diingati! hehehe gedixs!

               Hai ols.. baru2 ni aku ade dapat msg kat facebook aku yg membuatkan aku sedikit teperanjat.. eh yeke? propalah~ ( gaya miss propa ) tp memg aku tekejut gak la, but juz a little teeny weeny bit jek.. huhuhu nk tengok msg ape? klik SINI.. haaaa~ aku bukan nak riak okey.. juz nak cakap betape terharunye aku sebab aku terCALON sebagai penerima anugerah.. hahahahahaha!!!!! Apa!! x percaye?? hmmm tengok SINI pulak.. >>>> kalu bijak cuba try carik name aku kat ijazah bahasa arab sebagai bahasa kedua. sape dpt teka memang bijak.. ~kwn2 basl x leh teka eh~  hehehehe~ 
             Aku taw mesti korang cakap ' benda kecik pon nak belagak seyh'.. hello~ mende kecik bagi korang, and mende besar bagi aku.. sebab sepanjang tiga tahun aku belajar kat KUIS, x penah lg la dorang buat majlis anugerah dekan perdana mcm ni.. selalunye terpulang kepada fakulti, rase nak buat, buat... selalunye lebih kepada x buat la.. tp aku ade dengar cerita, tahun2 sebelum aku masuk kuis pernah buat.. x taw la betul ke tidok.. huhu~ gaye aku nampak sgt batak bukan? huhuhu~ padahal bulan 8 aritu aku bawu jek pas konvo.. mane nye aku x batak, aku da 'sangap' sgt2 nak jumpe kwn2 aku nih~ rindu same mereka.. oh ye.. lupe nak cakap, tQ to ASMA'.. dia ni leh gak la dikatakan sebagai 'Ratu internet', segalanya terletak di hujung jari anda bak katenye.. huhuhu kalu dy x bagitau, aku memang x taw.. 
                 Alhamdulillah.. ade jugak org nak ingat kat kite ye dak?? x sabar nak tunggu hari kejadian.. nak jumpe kwn2 basl, nak mkn kat cafe masjid.. rindu kat lauk sardin tumis.. sedap wooo~ tiap2 ari makan x der jemu.. and lagi satu nak jumpe dgn kwn aku, SHAHIR.. besday dy 29 december, so aku nak bagi hadiah kot?? huhuhu x taw nak bagi hadiah ape.. susah la nak carik hadiah tok lelaki.. tok perempuan senang.. bagi ketip kuku pun jalan.. jgn gelak2 weh, kwn aku pernah buat taw bagi ketip kuku sebagai hadiah besday.. tp ketip kuku ade katun hello kitty kot x silap.. memg comel weyh.. agak2 kalu aku bagi shahir ketip kuku, ape yg dy rase ek?? mesti dy ingat aku perli dy.. huhuhuuuu~
                     ok lah.. tetibe mood aku nak menulis dah mati.. geram pulak aku tibe2.. dulu abg aku ade awek, tp sekarang dah clash and ex- awek abg aku 2 da kawen pon.. yg aku geramnye, pompuan tu tak habis2 nak menunjuk yg dy da kawen.. dy ingat abg aku menderita ke sebab dy kawen?? silap besar la.. x abes kacau aku kat FB, kat emel pon dy dok kaco aku cerita yg dy tengah bahagia dgn husband dy.. kang aku upah perempuan cantik goda laki ko kang bawu tau.. eeii~ rimas la.. ni ha, bawu kejap td msg aku suh dtg majlis resepsi dy plak.. siap suh jemput family aku dtg, and yg x boleh blahnye dy cakap " OK LAH, AKAK TIDUR DULU K, HUBBY AKAK PUN DA PANGGIL NI" wadefish! geli aku! huh! tido lg bagus~






p/s :~ lupe nak wish congratz kat cik epal sebab tercalon dalam blog personal wanita pilihan.. i'll vote 4 u.. hehehe kot?? btw, congratz cik epal.. hehehehe



0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template