Friday, November 19, 2010

PERASAN KAH AKU???? O-EmJi!!!

Hye~ lame x membebel kat cini.. he3.. rasenye lom lambat lg kot aku nak wish Selamat hari raya Aidil Adha... sebut aidil Adha ni, aku tetibe rase loya plak.. muak makan daging woi~! bukan pregnant taw.. -huh! mau mampos kene parang dgn bapak aku karang-.. dah la badan sedia bulat, hentam pulak mkn daging,,, hmmmm mestilah lagi membulat, x kan mempetak pulak kan.. okey, eksheli ( actually ) n3 kali ni aku nak bebel pasal perasaan perasan oleh org yang terperasan dirinye diperasan oleh yang memperasankan.. hahahah~ boleh paham kan?? kalau x paham, ahlil nujum negara kata duit korang yg banyak2 tu akan jatuh ke tangan aku.. so,, bek korang buat2 paham.. weeeee~ 


****************************************************************


aku bnyak tengok tyme zaman aku masih jadik student yg weng - weng lg, perasaan perasan banyak sgt terjadi.. selalunye terjadi kat boyz @ girlz yg bajet hot, x pun yg kurang dikenali @ nerd.. ( bukan kesemuanya ye, segelintir saje, so, jgn nak maki aku..)  contoh situasinyer mcm ni...


SITUASI 1 : boyz bajet hot


A : weh, asal minah 2 bek sgt dgn ko hah?? siap tolong2 ko bagai.. ade pape eh??
B ( bajet hot ) : entahlah weh.. aku pun takut gak..  harap2 x der lah.. x nak lah aku dgn dy 2.. kalu yg si C tu aku nak gak la.. 


- hello...~ ntah2 "minah" tu anggap ko kwn je weh.. cara perempuan dgn laki berkawan kan x same.. perempuan berkawan "soft" sikit.. so, jgn perasan..!


SITUASI 2 : girlz bajet hot.. OEMJI!! (omg)


A : oemji!! mamat hensem tu pandang2 aku la!!!  malu la aku.. nape dia tenung aku lame2 sgt ni?? malu la weh..
B : ha'ah la weh.. asal dia pandang2 ko hah?? ntah2 dy minat ko tak??? 
A : ye ke??? malunye aku.. jap2 aku nak curik pandang dia..


-wth??  tolong la wat2 bese jek.. yg ko mengelabah semacam pehal.. kwn ko 2 pon mcm tau je isi hati org yg pandang2 ko tuh.. ntah2 dia ade maksud len?? lagipun jatuh standard weh.. elok2 dapat label ayu, terus turun gedikzzz.. entah2 muka ko mcm muka yg dia kenal x??? who knows aite???


SITUASI 3 : golongan yang kurang dikenali @ nerd


A : weh, ko x penat ke wat kan keje tok si C ni?? dah la carik bahan sorang2, x kan sampai yg ni pun ko kena buat weh?? 
B : dia sibuk la weh.. lagipun aku kesian kat dia.. lagipun dia baik sgt dgn aku.. aku rasa dia mcm sukakan aku jek.. aku pun da mula sukakan dia..
A : dia pernah ajak ko kua berdua ke??
B : x pernah la pulak.. kitorang selalu jumpe kat kelas jek.. x pun kat library.. dia cakap rimas kalau dekat tempat ramai org..


- SEE?? dah terang2 kan dia tu nak gunakan ko jek.. time ko tengah sibuk2 buat keje, entah2 dia kua dgn org lain.. please jgn jadi hamba cinta especially hamba kepada cinta yg belum pasti jadi milik korang.. kesian kan kat budak situasi 3 ni.. aku ade kawan mcm ni.. sekarang baru dia tau tinggi rendahnye langit ni. lepas konvo jek terus dia lost contact dgn org yg dia tolong tu.. frust sgt aku tengok kwn aku tuh.. 


aku teringat ade 1 kata2 yang aku bace kat FB sape ntah.. agak menarik jugak la..


* CinTA iBARat hANtU, dImana sETIaP oRAnG pERNAh mENDENgarnYE, teTaPi jARaNg yANg meRAsAInYE.. * 


menarik kan?? hehehe tetibe teringat pulak bace blog uncle seekers 2 hari lepas.. aku rase uncle 2 mcm ade agenda tersembunyi jek.. aku rase mcm pasal duit.. tp x tahulah.. aku rase2 jek..


okeyla.. tyme to sleep la.. tetibe hujan dah turun.. syahdu betul ni.. bulu mata pun dah terbuai2 ikut irama rintik hujan..  hehehehe puitis x??? okey guys.. happy reading.. good nite.. babai~















0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template