Sunday, November 20, 2011

siapakah ini????

~sila klik untuk membesar seperti jaguh~

cer teka, cer teka siapakah budak di dalam bulatan ini :

A. Misha omar kecik-kecik
B. Wan Maimunah kecik-kecik
C. Bukan semua diatas

jawapannya ialah A>K>U.. hehehehe muka aku ni selalu konpius.. first time aku nampak gambar ni, aku gelak gila2.. kelakar kot.. dah puas gelak baru aku terfikir, nampak sangat muka aku tak cantik. hahahaha~
tapi serius aku tak ingat langsung nama diorang semua ni.. muka je lah aku ingat-ingat lupa.. budak laki hujung pakai songkok tu aku ingat la sebab dulu aku penah syok kat dia.. yang lain jangan tiru tabiat luar habitat ni yer.. dosye.. hik3.. zaman kecik kecik dulu memang kelakar.. hmmmm kalau lah boleh putar semula, perkara pertama yang aku akan buat kawal pemakanan aku, dari kecik makan tak banyak konpem selim melim aku.. agak-agak kalau aku jumpa diorang ni, diorang ingat aku lagi ke tak?? tak kisah la kalau tak ingat.. tQ korang sebab hadir dalam hidup aku & buat jalan cerita kehidupan aku berwarna warni.. miss korang semua.. 

0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template