Wednesday, November 9, 2011

Mengigau

ala, baru pukul 9.30 pagi, sekolah mula 12.30 kejap lagi. nak buat ape pon tak tahu.. "triitttt trittttt triittttt..." eh, kenapa pulak ustaz fauzi call aku ni, tak penah-penah call pun..

"Assalamualaikum ustaz, kenapa ye?"
"Maaflah ganggu pagi-pagi ni, sebenarnya saya ada berita yang kurang baik nak bagitau kat kamu"
" apedia ustaz?"
"kamu digugurkan daripada kursus sebab tak hantar esaimen. maaf"
"ustaz!!!!!!!!!!! jangannnnn!!!!!!!!!!" aku mampu menangis tersedu sedan je..


tetiba aku tersentak.. fuhh.. nasib mimpi.. terkejut aku dengan mimpi aku.. siap ade air mata lagi woo kat mata aku.. takutnya la kalau jadi betul-betul.. so, mulai saat ni aku kene tungkus lumus buat esaimen.. (hahahahaha! ayat nak gempak, padahal hareeeemmmm) okey, masa untuk mulakan misi tengok adamaya pukul 10.00 buat esaimen pendidikan.. chayok3!! challow betey!


0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template