Monday, May 24, 2010

semakin menghampiri pengakhiran.. yeay!!

hehehe..have 2 weeks left!! lagi 2 minggu jek aku nak abes kat praktikal kat syarikat yang cam penjara ni.. bosan100x!! lepas 2 nak sibukkan diri lak ngan report & present.. huhuhu pas abes praktikal ni da ade keje yang menanti aku.. Alhamdulillah.. rezeki dari Allah.. Pixel Bytes, pasni aku da x mau ingat lagi pasal tempat ni.. betul2 wat aku stress.. aku student arabic, tp majikan aku bagi keje pasal I.T.. giler2x.. tp x per.. ape der hal.. janji pas abes praktikal ni, aku da merdeka.. yeay!! x sabar nyer... tp kenangan aku ngan budak2 opis, x kan aku lupakan.. dorang memang sporting, zamir, fad, shark, ucop & milah.. hehehehehe

memang kelakar.. hope korang akan success kat lua sane.. hehehehehe~


* nampak cam rajin padahal memasing dok bukak facebook.. hoho~

0 budak suka berjalan balas:

perjalananku masih panjang

Daisypath Friendship tickers
 
ch3kgu's stori3s Blogger Template by Ipietoon Blogger Template